Pytania i odpowiedzi

43. Co należy zrobić aby móc wysłać zeznanie przy użyciu Adobe Acrobat Reader DC?

Wysłanie deklaracji następuje przy użyciu wtyczki (plug_in) - za pomocą przycisku: Narzędzia/Tools > e-Deklaracje > Podpisz i wyślij

Wysłanie deklaracji krok po kroku:

  1. Należy zainstalować wtyczkę (plugin) - aby pobrać wtyczkę kliknij tu
  2. Po zainstalowaniu wtyczki należy otworzyć zapisany na dysku formularz interaktywny - Formularze interaktywne

  3. Kliknąć w zakładkę „Narzędzia"
     

  4. Po otwarciu zakładki „Narzędzia" należy przejść do ostatniej z ikon „e-Deklaracje". Po kliknięciu pojawi się przycisk „Otwórz", na którym należy kliknąć.
     

  5. Po kliknięciu na przycisk „Otwórz" nastąpi przekierowanie do formularza, gdzie pojawia się w panelu górnym zakładka „e-Deklaracje" wraz z zakładkami:

    • Przedstaw dane
    • Podpisz i wyślij
    • Rejestr wysyłek