Usługa e-Klient Służby Celnej
Usługa e-Klient funkcjonuje od 29 czerwca 2015 r.
Usługa e-Klient umożliwia uzyskanie dostępu do usług elektronicznych świadczonych przez Krajową Administrację Skarbową za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych Skarbowo Celnych (PUESC). Adres strony internetowej Platformy:www.puesc.mf.gov.pl (link otwiera nowe okno w innym serwisie) .
Usługa e-Klient z dniem uruchomienia zastąpiła dotychczasową procedurę uzyskania numeru EORI, dotychczasową procedurę uzyskania klucza do bezpiecznej transmisji danych oraz wprowadziła centralizację procesu rejestracji (w obszarach cła, INTRASTATU, a także centralizację obsługi procesu rejestracji w obszarze akcyzy).
Portal Pomocy HelpDesk SISC:
Zalecana forma kontaktu – wymaga zalogowania się do PUESC oraz użycia przycisku „Zaloguj do HelpDesk" znajdującego się w: Pomoc/HelpDesk;
- Infolinia: telefon/ fax 33 483 20 55;
- e-mail: helpdesk-eclo@mf.gov.pl;
Aby skorzystać z e-mail należy łącznie:
- posiadać konto w Portalu Pomocy HelpDesk SISC – konto tworzy się automatycznie przy pierwszym logowaniu do Portalu Pomocy HelpDesk SISC,
- w temacie wiadomości wpisać słowo „Zgłoszenie",
- wysłać wiadomość z adresu e-mail zgodnego z loginem użytkownika do Portalu PUESC.