Infolinia i Pomoc dla Portalu Podatkowego, w tym systemu e-Deklaracje
Ministerstwo Finansów
00-916 Warszawa
ul. Świętokrzyska 12
INFOLINIA PORTALU PODATKOWEGO, W TYM SYSTEMU e-DEKLARACJE i WSTĘPNIE WYPEŁNIONEGO ZEZNANIA PODATKOWEGO (PFR)
(pomoc w sprawie procedur składania deklaracji i problemów technicznych)
tel. 801 055 055 (dla połączeń z telefonów stacjonarnych)
tel. 22 330 03 30 (dla połączeń z telefonów komórkowych)
tel. +48 22 330 03 30 (dla połączeń z zagranicy)
Czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 16:00
POMOC TECHNICZNA PORTALU PODATKOWEGO, W TYM SYSTEMU e-DEKLARACJE i WSTĘPNIE WYPEŁNIONEGO ZEZNANIA PODATKOWEGO (PFR)
(pomoc w sprawie problemów technicznych przy obsłudze systemu e-Deklaracje i PFR)
e-mail: info.e-deklaracje@mf.gov.pl
W celu zapewnienia sprawnej obsługi przesłanego zgłoszenia Pomoc Techniczna Portalu Podatkowego zwraca się z prośbą o podanie:
- imienia, nazwiska lub nazwy podmiotu, identyfikatora podatkowego oraz numeru telefonu do kontaktu,
- numeru referencyjnego lub numeru dokumentu (jeżeli zostały nadane),
- adresu mailowego użytego do wysyłki deklaracji lub pliku,
- zainstalowanego systemu operacyjnego oraz jego wersji,
- używanej przeglądarki,
- rodzaju używanego podpisu, a w przypadku podpisu kwalifikowanego informacji o wystawcy certyfikatu.
Pomoc w sprawie podpisu elektronicznego
CERTUM - Powszechne Centrum Certyfikacji www.certum.pl
Infolinia (poniedziałek-piątek, w godz. 6.00-18.00)
- tel.: 801 540 340 (dla połączeń z tel. stacjonarnych)
- tel.: +48 91 4801 340 (dla połączeń z tel. komórkowych)
- e-mail: infolinia@unizeto.pl
Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A. www.kir.com.pl
Infolinia (poniedziałek - piątek, w godzinach 8.00 - 18.00)
- z telefonu stacjonarnego: 801 500 207
- z telefonu stacjonarnego lub komórkowego: 22 545 55 55
Centrum Usług Zaufania Sigillum www.sigillum.pl
Infolinia (w dni powszednie w godz. 7:00 - 16:30)
- tel.: 22 464 79 79
CenCert - Centrum Certyfikacji Kluczy www.cencert.pl
Infolinia
- tel.: 801 055 015
Centrum Certyfikacji EuroCert www.eurocert.pl
Wsparcie techniczne dla klientów EuroCert - w dniach roboczych (pon-pt) w godzinach 8-16
- tel.: 22 490 49 86