Czat z konsultantem
Czat z konsultantem Krajowej Informacji Skarbowej dostępny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00. Rozmowa odbywa się z wykorzystaniem specjalnego formularza online.
Obecnie można uzyskać za pośrednictwem czatu informacje w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych. Zakres tematyczny udzielanych informacji będzie stopniowo poszerzany i docelowo będzie obejmował:
- podatek dochodowy od osób fizycznych,
- podatek dochodowy od osób prawnych,
- podatek od towarów i usług (VAT), zwrot VAT na materiały budowlane (VZM), NIP,
- podatek akcyzowy,
- podatek od czynności cywilnoprawnych, podatek od spadków i darowizn,
- procedury dotyczące e-Deklaracji,
- zeznania podatkowe osób fizycznych,
- przepisy celne,
- gry hazardowe,
- Intrastat.
Aby uruchomić czat z konsultantem, niezbędne jest:
- podanie swojego imienia,
- podanie swojego adresu e-mail,
- zaakceptowanie Regulaminu,
- przejście weryfikacji za pomocą CAPTCHA.
Skorzystanie z usługi Czat z konsultantem wymaga wypełnienia wszystkich obowiązkowych pól formularza.
Regulamin korzystania z usługi Czat z konsultantem:
- Rozmowa z konsultantem przeprowadzana jest wyłącznie w języku polskim.
- Rozpoczynając połączenie, użytkownik wyraża zgodę na rejestrację rozmowy.
- Usługa umożliwia zadawanie pytań wyłącznie z zakresu prawa podatkowego i celnego niewymagających skomplikowanej analizy i interpretacji przepisów. W razie naruszenia tej zasady użytkownikowi zaproponowana zostanie możliwość skorzystania z innych usług.
- Informacja udzielona w ramach usługi Czat z konsultantem:
- nie stanowi indywidualnej interpretacji przepisów prawa podatkowego, w rozumieniu przepisów rozdziału 1a działu II ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa;
- nie jest informacją pozostającą w związku z przedmiotem postępowania podatkowego w rozumieniu art. 121 § 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa lub postępowania celnego (w rozumieniu unijnych i krajowych przepisów prawa celnego);
- nie stanowi wiążącej informacji akcyzowej – w rozumieniu działu IA ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym;
- nie stanowi wiążącej informacji taryfowej ani wiążącej informacji o pochodzeniu towarów – w rozumieniu art. 33 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 952/2013 z dnia 9 października 2013 r. ustanawiające unijny kodeks celny.
- W przypadku gdy pytanie dotyczy innego zakresu tematycznego niż wstępnie wybrany lub wykracza poza ten zakres, użytkownik akceptuje możliwość przekierowania rozmowy do innego konsultanta i ewentualne ponowne oczekiwanie w kolejce na rozmowę.
- W przypadku gdy konsultant nie jest w stanie udzielić odpowiedzi, rozmowa może zostać przełączona do eksperta. O przekierowaniu rozmowy do eksperta decyduje konsultant.
- W sytuacji wystąpienia treści obraźliwych, wypowiedzi naruszających zasady kultury lub dobra osobiste konsultanta, rozmowa może zostać przerwana/zakończona.
- W przypadku, gdy rozmówca przez 3 minuty nie kontynuuje rozmowy, rozmowa może zostać zakończona przez konsultanta.
Chcesz skorzystać z usługi Chat z konsultantem kliknij tu /link oktwiera nowe oko/